Med anledning av händelserna i Istanbul Vi tar inga avgifter för SMS, MMS och samtal till och från Turkiet. Kostnader för datatrafik för kunder som befinner sig i Turkiet debiteras inte heller. Detta gäller retroaktivt fr.o.m den 28 juni 21:00 till och med den 30 juni 21:00. Våra tankar går till alla drabbade.    Stäng

Redan kund?


Har du frågor kring ditt bredband via telejacket?

Ta en titt på de vanligaste förekommande frågorna kring bredband via telejacket, inklusive tekniska frågor, inställningar och mycket mer.

Klicka för att läsa vanliga frågor »

Har du problem med din tjänst?

Har du uteslutit eventuella fel med din tjänst? Detta gör du under Driftinformation. Under Mitt Bredband - Vanliga frågor - hittar du lösningarna på de vanligaste problemen. Kontrollera driftinformation »

Har du redan ditt bredband hos Universal Telecom?

Du vet väl att vi kan förse dig med mobil- och hemtelefoni också? Fördelarna med att samla dina teletjänster hos oss är många. Först och främst har du alla möjligheter att minska dina utgifter. Dessutom slipper du ha kontakt med flera olika operatörer. Sist men inte minst – det är bara en faktura som dimper ner på hallgolvet i slutet av månaden.

Fakturafrågor?

Titta in på Mina Sidor. Här kan du se dina fakturor, pågående kostnader, ändra faktureringssätt och mycket mer. På Mina sidor har du också möjlighet till att bland annat lägga till nya tjänster, hantera nuvarande abonnemang och se status för aktuella ordrar.

Kontakta kundservice

Vi hjälper dig gärna med dina frågor, stora som små. Tveka inte att kontakta oss på chatten för snabb respons.

Andra sätt att kontakta oss »