Ämnen
Taggar
Fritext

Varför debiteras fakturaavgift trots att jag har autogiro?

Kostnaden debiteras på grund av pappersfakturan som skickas ut. Du kan förslagsvis tillämpa någon av de miljövänliga faktura-alternativen istället, e-postfaktura eller e-faktura, som är kostnadsfria i kombination med autogiro. Du kan ändra faktureringsalternativ på Mina Sidor.

Faktura
Autogiro Faktura Betalning

Var denna information hjälpsam?

Jag har betalat min faktura, men det står fortfarande att den är obetald på Mina Sidor

Det tar alltid en eller flera bankdagar för en inbetalning att nå vårt faktureringsbolag PayEx. Om fler än 4 bankdagar har passerat, kontrollera ditt kontoutdrag. Om betalningen har administrerats av banken och beloppet dragits från ditt konto kommer det att bekräftas.

Har beloppet dragits från ditt konto? Meddela oss inbetalningsdatum, exakt belopp, konto- och OCR-nummer för att vi ska kunna hitta din betalning och placera den på rätt faktura.

Faktura
Faktura

Var denna information hjälpsam?

Kan jag få en avbetalningsplan eller skjuta upp min faktura?

Ansökan om avbetalningsplan görs via kundservice. Lägga anstånd på faktura kan du göra via Mina Sidor. Tänk på att ansökan om både avbetalningsplan och anstånd måste göras innan fakturan förfallit.

Faktura
Faktura Betalning Anstånd Avbetalning

Var denna information hjälpsam?

Jag kan inte öppna min e-postfaktura

För att kunna öppna upp en e-postfaktura krävs Acrobat Reader. Har du problem med att öppna e-postfakturan trots att du har Acrobat Reader, prova att uppdatera Acrobat Reader till den senaste versionen.

Faktura
E-postfaktura Faktura Betalning

Var denna information hjälpsam?

När gäller lågpristaxa och högpristaxa?
Högpristaxa gäller måndag till fredag 8-18 och lågpristaxa gäller övrig tid. Dessa taxor gäller inom Sverige. När du ringer internationellt är det samma priser, dygnet runt.
Faktura
Faktura Pris

Var denna information hjälpsam?

Jag får felmeddelande när jag försöker betala min faktura på Mina Sidor med mitt betalkort.
Säkerställ att du har pengar på kontot när betalningen ska genomföras. Ett felmeddelande kan också bero på att ditt kontokort inte är anslutet till någon av säkerhetstjänsterna Verified by Visa eller MasterCard SecureCode, som vi av säkerhetsskäl kräver i samband med betalningar. Kontakta din bank för mer information om säkerhetstjänsterna.
Faktura
Faktura Betalning

Var denna information hjälpsam?

Hur vet jag vilka minutpriser som gäller för mig?

Det är abonnemangets prislista som styr minutpriserna, på Mina Sidor och på fakturorna syns vilken prislista du har. På hemsidan finns aktuella prislistor under respektive produkt, i det fall du har en prislista som vi inte längre säljer på vår hemsida är du välkommen att kontakta kundservice för en kopia på din prislista.

Faktura Priser
Pris

Var denna information hjälpsam?

Söktips: osv

Mina Sidor - på dina villkor

Ta kommandot över dina abonnemang, tjänster och utrustning - dygnet runt, 365 dagar om året

Saknar du användarkonto?
Skapa ett nu »