Chatta med oss

Enklaste och snabbaste
sättet att få svar på frågor.

Starta chatt »

Mina Sidor

Administrera tjänster, abonnemang
och fakturafrågor på egen hand.

Gå till Mina Sidor »

Hjälp?

Under Hjälp & support hittar
du svar på det mesta.

Hjälp & support »

Hej, hur kan vi hjälpa dig?

Säg vad du vill ha hjälp med så föreslår vi kontaktalternativ.

Vill du hellre prata med oss?

1 Vad handlar din fråga om?





Nya Mina Sidor! De flesta frågor som rör dina tjänster går att lösa enkelt på Mina Sidor.

2 Vad är anledningen till att du kontaktar oss

















Nya Mina Sidor! De flesta frågor som rör dina tjänster går att lösa enkelt på Mina Sidor.

3 Vi rekommenderar

Du är varmt välkommen att kontakta Kundservice via länkarna nedan.


Kundservice & teknisk support

0771 85 00 00

Öppettider
Kundservice Mån-fre 8-16
Teknisk support Mån-fre 8-18, lör-sön 10-14

Vi arbetar alltid för att besvara ditt samtal så fort det bara går. Här ser du hur ungefärliga väntetider och de är fördelade över dagen.

08-10 10-12 12-14 14-16 16-18*

Lite längreMedelKortare

* Endast teknisk support har öppet 16-18.


Chatta med kundservice

Lösningen på ditt problem är inte långt borta. Starta chatten för att komma i kontakt med vår duktiga och hjälpsamma personal.

Chatta med oss

Öppettider
Kundservice Mån-fre 8-16
Teknisk support Mån-fre 8-18, lör-sön 10-14

Välkommen att höra av dig till oss via brev, e-post eller fax.

Fyll i ditt telefonnummer och e-postadress och skriv sedan en rubrik som beskriver ditt ärende. Beskriv du problemet så utförligt du kan.


Universal Telecom
Box 11048
100 61 Stockholm

E-post: info@universal.se


Rekommenderad post skickas AllTele Privat AB, Box 11048, 100 61 Stockholm.

Kontaktformulär

Fyll i ditt telefonnummer och e-postadress och skriv sedan en rubrik som beskriver ditt ärende. Beskriv problemet så utförligt du kan.