• Starta om telefonen.
  • Kontrollera driftinformationen.
  • Kontrollera täckningskartan.
  • Kontrollera att 3G är påslaget och att mobildata är aktiverat på telefonen.
  • Prova att återställa surf-/MMS-inställningarna.
iPhone

Inställningar > Allmänt > Mobilnät > Mobilt datanätverk > Nollställ/Återställ inställningar, Starta om mobilen, när mobilen startat om är det klart. För ytterligare hjälp med mobiltelefonens inställningar, se telefonens användarmanual eller vänd dig till återförsäljaren.

Android

Inställningar >> Trådlöst och nätverk >> Mobila nätverk >> Åtkomstpunktsnamn >> Återställ till standard, Starta om mobilen, när mobilen startat om är det klart För ytterligare hjälp med mobiltelefonens inställningar, se telefonens användarmanual eller vänd dig till återförsäljaren.

Har du inte fått den hjälp du behöver? Kontakta vår kundservice.

« Tillbaka till felsökningsalternativen.

Var denna information hjälpsam?

Söktips: osv

Mina Sidor - på dina villkor

Ta kommandot över dina abonnemang, tjänster och utrustning - dygnet runt, 365 dagar om året

Saknar du användarkonto?
Skapa ett nu »