• Starta om telefonen.
  • Kontrollera driftinformationen.
  • Kontrollera täckningskartan.
  • Försäkra dig om att felet inte ligger i din telefon genom att prova SIM-kortet i en annan olåst telefon. Fungerar det i den andra telefonen ligger felet i din telefon - kontakta återförsäljaren för ytterligare hjälp.
  • Kontrollera att det inte finns en vidarekoppling inlagd i telefonen. Det gör du genom att slå #002# 'LUR'
  • Prova att ringa ditt mobiltelefonnummer från en annan telefon. Notera exakt datum och klockslag - vi behöver informationen för att göra en felsökning.

Har du inte fått den hjälp du behöver? Kontakta vår kundservice.

« Tillbaka till felsökningsalternativen.

Var denna information hjälpsam?

Söktips: osv

Mina Sidor - på dina villkor

Ta kommandot över dina abonnemang, tjänster och utrustning - dygnet runt, 365 dagar om året

Saknar du användarkonto?
Skapa ett nu »