Vanliga frågor

Det är många frågor som dyker upp i samband med abonnemang, tjänster och fakturering. Vi svarar på de vanligaste frågorna under respektive område: hemtelefoni, bredband, mobiltelefoni, TV och faktura. Här ser du de allra vanligaste frågorna, alla kategorier.

Mina Sidor - på dina villkor

Ta kommando över abonnemang, tjänster, utrustning och mycket mer.

Har du inget användarkonto?
Skapa ett nu »
  • Dina fakturaärenden

    Ta del av fakturahistorik och förbrukning, gör direktbetalningar, ändra förfallodatum och välj faktureringsalternativ.

  • Dina tjänster

    Ger dig full överblick över nuvarande abonnemang, tjänster och produkter. Du har även möjlighet att ta bort eller lägga till nya.

  • Dina uppgifter

    Här kan du ändra kontaktinformation, liksom adress-, inloggnings- och fakturauppgifter.

Flytta med Universal

Det är mycket att stå i inför en flytt.
Vi hjälper dig med telekomtjänsterna.

Fakturaguiden

En presentation om
fakturans olika delar

Driftstatus

Information om planerade
och aktuella driftstörningar.

Hittar du inte det du söker? Kontakta kundservice »
  • Jag är kund hos Universal Telecom sedan åtta år tillbaks och är oerhört tacksam för den hjälp jag alltid får av personalen. Alla är verkligen helhjärtat engagerade i sitt jobb.
    Jelena V. bredbandskund
  • Jag hade problem med mejlen och den tekniska supporten gav lösningar på problemet. När de sedan ringde tillbaka för att följa upp ärendet imponerade de verkligen på mig.
    Ola T. bredbandskund