Ämnen
Taggar
Fritext

Hur avslutar jag mitt abonnemang?

Kontakta kundservice direkt via telefon så registrerar vi din uppsägning på korrekt sätt.

Anledningen till att vi vill att du säger upp dina abonnemang över telefon, är att vi vill vara säkra på att allt blir rätt. En uppsägning av ett av dina abonnemang kan påverka andra tjänster som du ev. har hos oss.

Abonnemangsfrågor
Uppsägan

Var denna information hjälpsam?

Hur lång tid tar det att få abonnemanget?

1-5 arbetsdagar efter att du har lagt din beställning. Du kan följa orderstatus på Mina Sidor. Så fort du har hämtat ut SIM-kort och eventuellt modem kan du börja surfa.

Abonnemangsfrågor Leverans
Beställning Bredband

Var denna information hjälpsam?

Jag har beställt tjänster från Universal Telecom, men får försändelser från A3. Varför?

Universal Telecom är ett varumärke i A3-koncernen. A3 ansvarar för Universal Telecoms logistik och därför står A3 som avsändare på postförsändelser och sms-utskick.

Leverans

Var denna information hjälpsam?

Hur överlåter jag ett abonnemang?

Vi erbjuder inte överlåtelse av våra mobila bredband annat än i undantagsfall, tex när det gäller överlåtelse mellan makar eller inom den närmsta familjen. 
Kontakta kundservice för information om just din tjänst.

Abonnemangsfrågor
Överlåtelse

Var denna information hjälpsam?

Söktips: osv

Mina Sidor - på dina villkor

Ta kommandot över dina abonnemang, tjänster och utrustning - dygnet runt, 365 dagar om året

Saknar du användarkonto?
Skapa ett nu »