Chatta med oss

Starta chatten genom att trycka
på knappen nere i högra hörnet.

Mina Sidor

Administrera tjänster, abonnemang
och fakturafrågor på egen hand.

Gå till Mina Sidor »

Hjälp?

Under Hjälp & support hittar
du svar på det mesta.

Hjälp & support »

Hej, hur kan vi hjälpa dig?

Säg vad du vill ha hjälp med så föreslår vi kontaktalternativ.

Vill du hellre prata med oss?

1 Vad handlar din fråga om?





Nya Mina Sidor! De flesta frågor som rör dina tjänster går att lösa enkelt på Mina Sidor.

2 Vad är anledningen till att du kontaktar oss

















Nya Mina Sidor! De flesta frågor som rör dina tjänster går att lösa enkelt på Mina Sidor.

3 Vi rekommenderar

Du är varmt välkommen att kontakta Kundservice via länkarna nedan.


Kundservice & teknisk support

0771 85 00 00

Öppettider
Kundservice Mån-fre 9-16
Teknisk support Mån-fre 9-18

Öppettiderna är längre när du chattar med oss. Via Mina Sidor fixar du dessutom flera kundärenden och felsökningar på egen hand, dygnet runt.


Chatta med kundservice

Lösningen på ditt problem är inte långt borta. Starta chatten för att komma i kontakt med vår duktiga och hjälpsamma personal.

Starta chatten genom att trycka på knappen nere i högra hörnet.



Öppettider
Kundservice Mån-fre 8-20, lör-sön 10-14
Teknisk support Mån-fre 8-20, lör-sön 10-14

Välkommen att höra av dig till oss via brev, e-post eller fax.

Fyll i ditt telefonnummer och e-postadress och skriv sedan en rubrik som beskriver ditt ärende. Beskriv du problemet så utförligt du kan.


Universal Telecom
Box 133
90104 Umeå

E-post: info@universal.se


Rekommenderad post skickas A3 Privat AB, Box 133, 90104 Umeå.

Kontaktformulär

Fyll i ditt telefonnummer och e-postadress och skriv sedan en rubrik som beskriver ditt ärende. Beskriv problemet så utförligt du kan.